Kitaplardan Kule Yapalım

Euphoric in blogunda başlatmış olduğu Kitaplardan Kule Yapalım etkinliğini bende Renkli Kitap isimli çok şirin bir video blogundan öğrendim ve hemen kendi kulemi yaptım:) sakın aldanmayın bu sadece yazlığa getirdiklerim birde evdekiler var ki... Neyse bu kuleye hapsedilecek prensese hayatta başarılar dileyerek resme geçiyorum :)

Yine Euphoricin başlatmış olduğu  kız kitapları projesi için aldığım iki virginia woolf kitabı çıkmamış,bir de favori diyet kitabım dukan diyeti kitabım "çatı" görevi görmekte...
Kulelere dönersek;  
Elbette herkese açık bir etkinlik olduğunun yanında başkaların kitaplığnı karıştırmaya bayıldığını da eklemiş Euphoric bende ona katılıyorum ve merakla bekliyorum, bu adrese kulelerinizin linkini yorum olarak göndermeniz yeterli :)

Share:

0 yorum