Merhaba Mr.Grey!

Eveeet sonunda bende olaylı kitabı alabildim. Çok büyük beklentim olduğunu da es geçmemek gerek. Lakin şu erotik denilen kısma daha gelmedim mi bilmiyorum ama kitap şu sıralar adult bile sayılmaz Y.A. diyebiliriz direk. Hatta Ana hiç bir cinsel çekim bile hissetmiyor,gerçekten çok şaşırdım bu konuda.

Alacakaranlık havası ise Christian'da hiç olmasada Ana'da kesinlikle var,olmasaydı daha iyi olurdu zira ben çetin çeviz ne istediğini bilen baş kahramanlardan yanayım.

Bilmeyenler için zamanında Grinin Elli Gölgesi eskiden Benliğimin Hakimi Alacakaranlığın fan hikayesiydi,daha sonra isimler değiştirilerek basıldı.

Yazarın dili de tuhaf geldi,açıkçası çevirmen kaynaklı olacağını sanmıyorum,sonuçta bu kadar yatırım yapılan kitabı çeviri kurbanı ettirmezler.

Peki şimdilik bu kadar reklama değmiş mi?
Maalesef...,

Okurken devamlı olarak yorumlarım için .
Konusu nedir,başkaları ne demiş diyenlere ise klik!

Share:

2 yorum

  1. Darısı benim de başıma diyorum :D
    Ana, Bella gibiyse çok atışmalarımız olacak kitapla çoook :D
    Keyifli okumalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) umarım yakında alabilirsin:))
      ama maalesef Ana daha fazla bella olamazdı diyebilirim ve kurtuluşu da yok roman baştan sona Ana'nın bakış açısıyla :/ umarım ilerki sayfalarda düzelir...

      Sil